Cruciaal Plan

Het Cruciaal plan voorziet in het hoogste level van support voor organisaties die zwaar afhankelijk zijn van hun automatisering en behoefte hebben aan 24/7 ondersteuning.

Support Contact Uren : 24 uur 7 dagen per week
Kosten : €360 per maand
Additionele kosten IP-PBX : €60 per maand
Professionele Service : Ten aller tijden gratis professionele ondersteuning.

Reactie Tijd NeedMe*

Prioriteit:        Reactie Tijd:       Oplossings Tijd

Emergency         1 uur                         2 uur
High                    4 uur                         8 uur
Normal               1 Dag*                       1 week
Low                     2 Dagen*                  4 weken

Bij uitval van Internet en Telefonie krijgt het ticket de prioriteit “Emergency”.
Bij uitval van de E-mail of applicaties krijgt het ticket de prioriteit “high”.
Alle overige tickets krijgen in eerste instantie de prioriteit “Normal”.

Een ticket wordt altijd in overleg met de klant van prioriteit gewijzigd.

*Werkdagen zijn exclusief de vakantiedagen.