Premium Plan

Het Premium plan voorziet in een overeenkomst voor organisaties die zwaar afhankelijk zijn van hun automatisering en behoefte hebben aan 24/7 ondersteuning.

Support Contact Uren : 24 uur 7 dagen per week
Kosten : €180 per maand
Additionele kosten IP-PBX : €60 per maand
Professionele Service : 2 uur per Maand of 24 uur per jaar

Reactie Tijd NeedMe*

Prioriteit:        Reactie Tijd:       Oplossings Tijd

Emergency         1 uur                         2 uur
High                    4 uur                         8 uur
Normal               1 Dag*                       1 week
Low                     2 Dagen*                  4 weken

Bij uitval van Internet en Telefonie krijgt het ticket de prioriteit “Emergency”.
Bij uitval van de E-mail of applicaties krijgt het ticket de prioriteit “high”.
Alle overige tickets krijgen in eerste instantie de prioriteit “Normal”.

Een ticket wordt altijd in overleg met de klant van prioriteit gewijzigd.

*Werkdagen zijn exclusief de vakantiedagen.