Standaard Plan

Het Standaard plan voorziet in een betaalbare overeenkomst voor midden en klein bedrijven met iets uitgebreidere automatiserings-behoeftes.(bijv. instellen van onderhouden van file server of exchange en/of firewalls , maar natuurlijk ook het instellen van e-mail adressen en/of installeren en onderhouden van de pc`s en het netwerk.)

Support Contact Uren: Werkdagen vanaf 9:00 t/m 20:00
Kosten: €120 per maand
Additionele kosten beheer IP-PBX: €60 per maand
Professionele Service: 1,5 uur per Maand of 18 uur per jaar

Reactie Tijd NeedMe*

Prioriteit:        Reactie Tijd:       Oplossings Tijd

Emergency         1 uur                         2 uur
High                    4 uur                         8 uur
Normal               1 Dag*                       1 week
Low                     2 Dagen*                  4 weken

Bij uitval van Internet en Telefonie krijgt het ticket de prioriteit “Emergency”.
Bij uitval van de E-mail of applicaties krijgt het ticket de prioriteit “high”.
Alle overige tickets krijgen in eerste instantie de prioriteit “Normal”.

Een ticket wordt altijd in overleg met de klant van prioriteit gewijzigd.

*Werkdagen zijn exclusief de vakantiedagen.